Bli medlem i Vålerenga Fotball Elite

Vil du være med på å gjøre Vålerenga til Norges største medlemsstyrte fotballklubb? Bli med oss på laget!

Du får være med å bestemme, du er på innsida og du får medlemsfordeler.

MELD DEG INN NÅ!

SOM MEDLEM FÅR DU..

• ..delta på medlemsmøter med trenere, styret og administrasjonen

• ..bestemme i klubben i ditt hjerte, med stemmerett på årsmøtet, etter fylte 15 år

• ..medlemsrabatt på 500,- på sesongkort frem til 31.12

• ..forkjøpsrett til sesongkort, billetter og evt. cupfinale

• ..Vål'enggutten - medlemsblad for Vålerengens Idrettsforening

Årskontingenten fastsettes av årsmøtet og er for tiden kr 300,-.

Hvem kan bli medlem?

• Alle som aksepterer klubbens og overordnede idrettsmyndigheters lover og bestemmelser kan bli tatt opp som medlem.

Hvordan blir du medlem?

Du har to muligheter:

• Gå til vår innmeldingsside: MELD DEG INN NÅ!
  • Gå i Sjappa. Gjengen står klare til å hjelpe deg!

Skulle du få problemer med å benytte innmeldingsskjema ovenfor eller ikke har mulighet til å møte opp i sjappa, så kan vi være behjelpelig med å legge inn medlemskapet.
Det vi da trenger er følgende:

• Navn, adresse, postnummer, fødselsdato, epost for faktura
  • Dette sender du til [email protected], vi registrere, og sender faktura tilbake på e-post

Hva er dine forpliktelser?

Ethvert medlem plikter å overholde NIFs, dets organisasjonsledds, samt idrettslagets lover og bestemmelser. Medlemskap i klubben er først gyldig og regnet fra den dag første kontingent er betalt. Ved innmelding oppgis fødselsdato og adresse. En søker kan ikke tas opp som medlem uten at økonomiske forpliktelser til andre organisasjonsledd i NIF er gjort opp.

Det var det formelle. Den viktigste forpliktelsen er å støtte klubben i tykt og tynt, å være med på laget, å bidra til å drive klubben vår videre.

Sammen er vi sterkest, og vi er sterkere med deg i klubben vår.

MELD DEG INN NÅ!

Annonse fra Obos-ligaen: