Bortesupportere

Ankomst
Adresse: Dronning Margrethes vei 17  (Inngang 6).

Se større kart

Bortesupportere

Ved ankomst T bane – linje 5 Vestli – Gå av på Hasle og følg veien mot Vallhall og videre til Intility Arena – Nordsiden. Merket med rødt. se kart
Ved ankomst buss 21 – gå av i Vallefaret – gå gjennom borettslaget og ut mot Vallhall.

Parkering for busser og privatbiler:
GPS, sett inn: Valhall Arena.

Billettsalg
Egen digital salgsplakat henges opp ved inngang 6. Forsinket publikum med billett henvises til inngang 6 for visitasjon og inngang.

Før kampdag: Billettsalg på nett via bortelagets hjemmeside.

Inngang
Inngang 6 benyttes for bortesupportere.

Parkering - supporterbusser
Bussene kjører parkeringsplass på Torg Nord ved Nordtribunen  og laster av supporterne før de parkerer på oppmerkede plasser. (Se kart) Politiet bistår med dirigering.

Parkering - privatbiler
Det er svært begrensede parkeringsmuligheter på Intility Arena.

Det anbefales derfor å benytte kollektiv transport.

Bortesupportere har et eget felt på tribune Nord. Hele feltet har rail-seats og kan gjøres om til ståtribune. Feltet har 899 sitteplasser eller 1300 ståplasser. Feltet er avgrenset med et fastmontert gjerde fundamentert i betonggrunn som avgrenser mor resterende tribune.

Øverst og nederst på gjerdet er det dører som tillater forflytning av personell. Dørene er ikke definert som rømningsvei. Feltet har egne toaletter og kioskfasiliteter tilsvarende øvrige tribuner.

For sesongen 2023 har VFE fått dispensasjon til å tilby både sitte- og ståplasser på samme seksjon. Dersom det rigges for sitteplasser vil den totale kapasiteten på feltet tilsvare antall sitteplasser totalt, 899. Standard-rigg tilsvarer 156 sitteplasser og 743 ståplasser. Sitteplasser markert i grønt på bildet over.

Mat/drikke
På Intility Arena finnes kiosk med variert utvalgt tilknyttet bortetribunen.

Røyking
Intility Arena er en røykfri arena – vi ber alle respektere røykeforbudet på tribunen. I pausen blir det satt opp røykesluser ved utgangene.

Kontaktinformasjon – nøkkelpersoner

Arrangement A-lagMithilan Ahilan979 55 467[email protected]