DNB <3 Vålerenga!

Vår generalpartner feirer ny toårsavtale med å invitere alle barnelag i Oslo på kamp.

DNB har vært Vålerengas største og viktigste partner i en årrekke, og nå er vi enige om å forlenge avtalen i to nye år. 

Dette feirer DNB med å invitere alle deltakere fra årets Engaland-besøk og øvrige barnelag i Oslo til sesongens siste kamp på Intility Arena - oppgjøret mellom Vålerenga og Ranheim. 

DNB er synlig og tilstede på de fleste event Vålerenga arrangerer.
DNB er synlig og tilstede på de fleste event Vålerenga arrangerer.

Sentral del av arrangementet

Vålerengas kommersielle leder, Espen Østerhaug er stolt og glad for at klubbens generalpartner forlenger avtalen og trekker spesielt frem bankens satsingsområder, nemlig barn og barnefamilier, som et av de viktigste punktene i samarbeidet. 

- Først og fremst er vi svært takknemlig for at de gir oss fornyet tillit i ytterligere to år. Samarbeidet de foregående årene har vært veldig bra, og planene vi har for fremtiden er utrolig spennende, sier han og legger til: 

- I 2018 har Vålerenga hatt stort fokus på barnefamilier i arrangementene, med Engaland og Fanzone som gode eksempler. DNB har vært, og kommer fortsatt til å være, sentrale aktører på disse eventene også i årene som kommer. 

Barn og familier fra A-Å

Sponsorsjef i DNB, Tina Wesselsen gleder seg til å skape mange fine opplevelser sammen med Vålerenga i tiden som kommer. Hun forteller også at familiesegmentet er målgruppen banken satser ekstra på, noe som er i tråd med Vålerengas strategi. 

Sponsorsjef i DNB, Tina Wesselsen gleder seg til to nye år med Vålerenga-familien.
Sponsorsjef i DNB, Tina Wesselsen gleder seg til to nye år med Vålerenga-familien.

- Vi ser frem til to nye år sammen med Vålerenga-familien. Det store engasjementet som vises rundt klubben blant store og små, på elite- og breddenivå er helt unikt, sier sponsorsjefen og legger til:

- I DNB har vi en offensiv satsing på familiesegmentet og vi skal jobbe tett sammen med klubben i perioden fremover for å bidra til unike opplevelser, fordeler og engasjement til denne viktige målgruppen. Velkommen til DNB Familiedager, Engaland og gode kampopplevelser, avslutter hun. 

Se intervju med Tina Wesselsen og Espen Østerhaug i videoen under: 


For ytterligere informasjon kontakt: 

Tina Wesselsen, sponsorsjef i DNB: +47 932 58 524
Espen Østerhaug, kommersiell leder i Vålerenga: +47 977 46 943 

Annonse fra Eliteserien: