Markering på Intility Arena

Sammen med Coca-Cola fikk ti personer litt ekstra oppvartning lørdag kveld.

Annonse:

Da Vålerengas spillere og de 22 maskotene entret kunstgresset lørdag kveld, bar de kongeblå t-skjorter med et spesielt budskap: Du gå'kke aleine i Vål'enga

Sammen med organisasjonen LEVE (Landsforeningen for etterlatte etter selvmord) har vi hatt ekstra fokus på selvmordsforebygging i september, og dette ble markert både før og under kampen på lørdag. 

- Vi er stolte av å kunne bruke vår stemme til å løfte frem organisasjoner som LEVE, og bidra til åpenhet og forståelse rundt temaer det snakkes altfor lite om, sier kommunikasjonssjef Tina Wulf. 

Vår samarbeidspartner Coca-Cola ga også ti personer fra LEVE ekstra oppvartning i Coca-Cola Lounge. Her fikk de servert middag fra El-Camino, drikke fra Coca-Cola, samt VIP-seter på hovedtribunen under spillets gang. 

Med sterke budskap i alle kanaler i forkant, samt på arenaen på kampdag ble lørdagen en påminnelse om at fotball kan være mer enn sport – det kan også være en kraft for sosialt engasjement og endring. 

Du er ikke til bry når du bryr deg!

Annonse fra Eliteserien: