Fra venstre: Kommersiell leder Espen Østerhaug (Vålerenga Fotball Elite) Salgssjef for IDÉ House of Brands Jørgen Hansen, Kontorleder for IDÉ Oslo Lise Lauritzen, Salgssjef Glenn Jensen (Vålerenga Fotball Elite)

FORNYER GULLPARTNER-AVTALE

IDÉ House of Brands fornyer ut 2021.

Annonse:

Gullavtale.

- Vi var aldri i tvil om at vi skulle fortsette samarbeidet med Vålerenga Fotball Elite, og ser frem til to nye sesonger som Gullpartner, sier Lise Lauritzen, leder for kontoret og visningsrommet til IDÉ Oslo. IDÉ jobber aktivt for at partnernettverket til Vålerenga Football skal bli Norges beste, fortsetter hun, vi er på god vei nå og håper på flere nye partnerkollegaer for kommende sesong. 

IDÉ House of Brands er Nordens ledende aktør som en totalleverandør innen produktmedia. De kom inn i Vålerenga-nettverket i 2016 og har vært en viktig samarbeidspartner de siste årene. Nå har man kommet til enighet om en fornyelse av avtalen gjeldende sesongene 2020 og 2021. Dermed fortsetter de å levere representasjons-tøy og profileringsprodukter til Vålerenga Fotball Elite. 

Sikter høyt.

- Det er mye interesse for Vålerenga sine kamper blandt kunder og ansatte, sier Jørgen Hansen, Nordisk salgssjef for IDÉ. Videre hadde det hadde smakt utrolig godt med medalje eller at Kongepokalen kom hjem til Valle. Vi er i hvert fall klare for at spillere og ledere skal se bra ut når det skal feires! Kanskje allerede neste år, sier han med et stort smil om munnen og tro i blikket. 

Gledelig for alle!

- Det gleder oss stort at vi har signert en ny samarbeidsavtale med IDÉ house of Brands, forteller salgssjef Glenn Jensen i Vålerenga Fotball. Vi har hatt et tett og fint samarbeid i tre år allerede og de har blitt en viktig partner både for oss og øvrige partnere. De er norges største aktør innenfor sin bransje, og slike avtaler vitner om at vår felles strategi om langsiktighet skaper resultater. 

 

 

Annonse fra Obos-ligaen: