Idé House of Brands forsterker samarbeidet!

Nordens største leverandør av produktmedia er med videre.

Annonse:

Vålerenga og IDÉ House of Brands har hatt et langt og godt samarbeid i hele åtte år. Som en stor samarbeidspartner har de både kledd opp gutta på kampdag og stått parat med profileringsprodukter når høytidene nærmer seg. 

Lise Lauritzen i IDÉ House of Brands, syns det det var veldig naturlig å forlenge avtalen med Vålerenga Fotball Elite.

- Det betyr mye for oss å ha en arena vi kan bygge relasjoner i Oslo-området, og den arenaen Vålerenga Fotball Elite har bygd opp er veldig profesjonell og nyttig for oss, sier hun og fortsetter: 

- Vi har gjennom den siste perioden også hatt tett samarbeid med Sjappa og gjennom dette levert profilprodukter og supporterutstyr til Vålerenga-fansen. Nettverket til Vålerenga Fotball Elite har også gitt oss mange nye oppdrag med blant annet nye sponsorer som foretrekker oss som totalleverandør innenfor gave- og profilprodukter.

- Nå gleder vi oss til minst to nye år med samarbeid og gode opplevelser på og utenfor banen, avslutter Lise Lauritzen.

Salgs- og markedssjef i Vålerenga Fotball Elite, Mehran Amundsen-Ansari er utrolig glad for at den positive og profesjonelle gjengen i Idé House of Brands ønsker å være en del av Vålerenga-familien i to nye år.

- Siden 2016 har gjengen i IDÉ vært en av bærebjelkene i nettverket, og vi har gjort mye spennende sammen. Det å ha Norges største merkevare innenfor gave- og profileringsartikler som en samarbeidspartner betyr mye for nettverket, og ikke minst for oss som klubb. Det er takket være det gode samarbeidet og den store interessen rundt Vålerenga som klubb som gjør at de nå forlenger avtalen ut 2024, sier han og legger til: 

- Vi gleder oss veldig til de neste årene og ser frem til godt samarbeid og masse moro med gjengen på Stortorvet. 

Annonse fra Obos-ligaen: