
Idé House of Brands går for gull
Vår kjære partner gjennom de siste tre årene har forsterket sitt engasjement i Vålerenga. Bildegalleri
IDÉ House of Brands kom inn i Vålerenga-nettverket i 2016 og har vært en sentral partner de siste årene. Nå oppgraderer de til gullpartneravtale og blir en enda viktigere del av Vålerenga-nettverket ut 2019-sesongen.
Gjennom den nye avtalen skal IDÉ Group nå også levere alt representasjons-tøy til Vålerenga Fotball Elite. Dette innebærer både spillere, trenere og administrasjon.
- Vi er veldig glade for at vi sammen med Harvest & Frost fikk muligheten til å dresse opp både spillere og ledere, sier nordisk salgssjef hos IDÉ House of Brands, Jørgen Hansen, før han legger til:
- At vi nå i en fornyet avtale også fikk stadionreklame er vi meget fornøyde med. Nå gleder vi oss til å utvikle partnernettverket i Vålerenga ytterligere og ser frem til en spennende 2019-sesong. Da løsner det ute på banen også, avslutter Hansen.
Se noen av gutta i de nye dressjakkene og skjortene her:






IDÉ-Group har hovedsete i Drøbak og et stort showroom sentralt i Oslo, samt kontorer over store deler av Norge og i de øvrige nordiske land. Selskapet er Nordens ledende innen produktmedia og har 30 års erfaring i bransjen.
Salgssjef i Vålerenga Fotball Elite, Glenn Jensen er glad for at samarbeidet med Idé fortsetter:
-Vi er stolte av å ha Norges største merkevare innenfor gave- og profileringsartikler som en samarbeidspartner. Når vi nå også har fått på plass en ny og forbedret avtale som også innebærer deres segment innenfor representasjons-tøy, så er dette noe som gjør oss både stolte og glade. Vi ser frem til et spennende samarbeid med IDÉ House of Brands i de kommende år, avslutter Jensen.