- Den sterkeste merkevaren innenfor norsk fotball

Det sier vår nye sammarbeidspartner, Allianz Trade.

Annonse:

Allianz Trade er en del av Allianz-gruppen, som er en av verdens ledende aktører innen forsikring og forvaltning av aktiva, med 126 millioner private kunder og bedriftskunder i over 70 land. Nå går de inn i partnerpoolen til Vålerenga, og blir en del av Norges beste nettverk. 

- Vi i Allianz Trade er stolte av bli del av Vålerenga, og det som er den sterkeste merkevaren innenfor norsk fotball. Sammen deler vi verdier som inkludering og mangfold, og også et ønske om å bli best hver dag innenfor det vi driver med, sier Espen Swartling, Country Manager i Allianz Trade Norway og fortsetter: 

Vålerengas fantastiske arbeid gjennom mange år med å få frem talenter er også noe vi lar oss imponere over. Nå ser vi frem til å stille med både unge og voksne fra Allianz Trade på Intility, og sammen heie frem Vålerenga til en gjentakelse av 1997 med både opprykk og cup-gull! 

Vålerengas salgssjef, Thomas Kolstad lot seg imponere av gutta som besøkte Intility Arena, og som nå har skrevet en avtale med klubben. 

- Allerede fra første samtale merket vi at Espen, Kjetil og Allianz Trade var foroverrettet og på ball. Vi synes rett og slett det er kult å få på plass en partner som har som daglige mål å leve opp til de Olympiske verdiene rettferdighet, respekt og kvalitet, sier han og legger til: 

- Hos oss i Vålerenga er mangfold og inkludering viktige pilarer i vår identitet, og da er det stort å skrive en avtale med et selskap som deler disse synene med oss. 

- En siste ting vi må legge til er at dette er ekte Vålerenga-folk. Det er moro når vi har med gjester på omvisning på Intility Arena og de peker på plassene sine hvor de har sesongkort. Vi satser på mange poeng med gjengen til Allianz Trade på tribunen fremover, avslutter Kolstad. 

Vi ønsker Allianz Trade hjertelig velkommen til Vålerenga-familien!

Annonse fra Obos-ligaen: