Clear Channel og Vålerenga forsterker samarbeidet

Det blir enda mer synlighet i bybildet i 2023.

Annonse:

Et av stikkordene som går igjen fra fjoråret er synlighet i bybildet. I 2022 inngikk Vålerenga et samarbeid med Clear Channel, og var stadig å se på Oslos største skjermer. Klubbens logo, profiler, farger og sosiale prosjekter var endelig tilbake der folk flest ferdes. 

– Vålerengas synlighet i bybildet var all time high i 2022, og tilbakemeldingene fra folk har vært ekstremt positive. Mannen og kvinnen i gata har sett oss nesten over alt, og det er slik vi ønsker det, sier Salgs- og markedssjef Mehran Amundsen Ansari. 

Avtalen med Clear Channel gikk ut ved årsskifte, men planen har hele tiden vært å både forlenge og forsterke det gode samarbeidet. Nå er kontrakten signert, og Vålerenga skal pryde bybildet også i 2023. 

Reklamekanalen og klubben har langt mer til felles enn man kanskje vil anta. Både Vålerenga Fotball Elite, Stiftelsen Vålerenga Fotball Samfunn og Clear Channel har et mål om å bidra til et bedre samfunn. I fjor gikk de sammen om to kampanjer. Den første skulle bidra til å øke kjennskapen til Vålerengas Jobbsjansen, mens den andre tok et oppgjør med trakassering i fotballen. 

– I fjor kjørte vi to veldig fine kampanjer sammen, der vi satt to viktige temaer på agendaen. Vi gleder oss til å videreutvikle dette samarbeidet, forteller PR og Communications Manager i Clear Channel, Cecilie Foss. 

Begge gjør en aktiv innsats for et varmere og mer inkluderende samfunn gjennom ulike prosjekter. Vålerenga gjennom sin stiftelse Vålerenga Samfunn og Clear Channel gjennom sitt veldedige program – Platform for good. 

– Med Vålerengas solide sosiale arbeid og vår mulighet til å nå ut, kan vi fortsette å påvirke og bidra positivt til Oslo sammen, avslutter Foss. 

- Avslutningsvis vil jeg ønske å rette en stor takk til våre fantastiske samarbeidspartnere som bidrar økonomisk og sørger for at klubben vår er synlig i Oslo by, avslutter Amundsen-Ansari. 

Annonse fra Obos-ligaen: