Vår supporterkoordinator

Her finner du informasjon om Vålerengas supporterkoordinator

Siden 2012 har Vålerenga i samsvar med UEFAs lisenskrav innført Supporterkoordinator (SK)-rollen i klubben. SK er en funksjon som går ut på å øke og forbedre dialogen mellom klubb, supportere og andre aktører rundt Vålerenga Fotball Elite. Gjennom rollen bygges det relasjoner som gjør at klubben får med seg et supporterperspektiv i det daglige arbeidet, noe som fremmer en positiv supporterkultur.

Utover dialog mellom supportere og klubben så har SK kontakt med andre instanser som f.eks. arenaeiere, politi, sikkerhetspersonell og andre lags SKer for å løfte våre supporteres ønskemål. SK er en naturlig kommunikasjonskanal for Vålerengas supportere når de ønsker å få frem ideer og synspunkter til klubbens styre, ledelse og øvrig personal.

Birk har bakgrunn fra ultras-gruppen Ikaros, Enga-Tifo og Klanen. Han er opptatt av et levende tribuneliv og at alle skal kunne finne sin plass på stadion. Hans beste stadionopplevelse er cupfinalen i 2008.

christoffer-andersen-liggende-2020

Christoffer har tidligere vært leder i EngaTifo og har lang erfaring fra supportermiljøet rundt Klanen og Ikaros. Han begynte aktivt å gå på kamper for omkring femten år siden, og har naturligvis seriegullet i 2005 som sitt beste minne. Birk og Andresen vil figurere på Vålerengas kamper både i tospann, og hver for seg. Utenom kampdag kan de nås på e-post [email protected] og [email protected].

Ta kontakt på E-post, twitter/facebook, telefon eller direkte på kampdag dersom det er noe SK kan bidra med for å imøtekomme dine behov som supporter av Vålerenga

Annonse:

Annonse fra Obos-ligaen: